Lene Alexandersen

Forældre til tidligere elever og kommende elev på skolen:

“Jeg kender Vinderup Realskole som en skole med kompetente medarbejdere, som lytter til de unge mennesker både på det faglige og det sociale plan.

Skolen har en meget imødekommende og professionel lærerstab samt skoleledelse med et højt fagligt engagement.

Vi som forældre holdes godt orienteret og ved behov for støtte i undervisningen tages dette seriøst.

Indlæringsmiljøet er godt, og der arbejdes hele tiden for at skolens regler bliver overholdt, dette gælder også 0 tolerance overfor mobning.

Endelig forstår skolen at behandle de unge mennesker som unge med inddragelse og forpligtelser.”

Lene Alexandersen

Har du spørgsmål?

Vi svarer gerne på alle dine spørgsmål om Vinderup Realskole. Oplys dit navn, telefonnummer og e-mail, så kontakter vi dig. Vi glæder os til at høre fra dig.